Uzavřený kurz Poznejme své tělo

nahrávám mapu....



Datum - čas
26.03.2020
16:30 - 17:25

Místo konání
SPORT Perfekt OPAVA

Kategorie


kurz Poznejme své tělo

Uzavřený kurz – Poznejme své tělo a pomozme si sami od bolesti zad a kloubů
Od 20.2.2020 – 4.6. 2020 čtvrtky v 16.30 – 17.25 sport Perfekt Opava

Své auto vozíme pravidelně na servis, zatímco své tělo zanedbáváme. Pozornost mu začneme věnovat, až se samo ozve bolestivostí či omezeným pohybem. Co takhle místo červené pilulky či turistiky po doktorech vzít odpovědnost za své tělo a naučit se jej používat v souladu s 3D anatomií a pomocí jednoduchých technik a cviků si pomoci sám – i o tom je tento speciální kurz s pohybovou specialistkou Martinou Fallerovou který vytvořila na základě svých zkušeností z osobních tréninků a problémů svých klientů.

Kurz má 15. lekcí a každá z nich je zaměřena na problematiku určité části těla. Lekce budou probíhat ve čtvrtky 16.30 – 17.25 ve Sport Perfekt Opava

Počet míst je omezený na 20 klientů. Na celý kurz je třeba se přihlásit na recepce@sportperfekt.cz Poté Vám potvrdíme zdali je ještě volné místo a zašleme pokyny k platbě.

1. lekce 20.2. – PĚNOVÝ VÁLEC V AKCI – jak si sami můžeme uvolnit napětí v těle způsobené stresem, jednostrannou zátěží v práci či sportu. Fascie je důležitá součást našeho těla, která byla dlouho opomíjena a považována pouze za výplňový materiál. Dneska se už ví, že tato prostorová 3D síť v našem těle vše propojuje a spojuje. Slouží i k tomu, aby jednotlivé vrstvy po sobě klouzaly a my se mohli volně a ladně pohybovat. Je důležité je udržovat hydratované a pružné. Hydrataci zajistí pěnový válec. Naučíme se JAK na to.

2. lekce 27.2. – DECH – BRÁNICE – PÁNEVNÍ DNO – Naučme se prohloubit dech, probuďme bránici, pánevní dno a udělejme krok k odstranění časté příčiny bolesti zad a k pevnému středu těla. Technika dechu, souhra bránice a pánevního dna pomůže i k plochému bříšku klientů s rozestupem břišní stěny (diastázou) a po porodu.

3. lekce 5.3. – PÁNEVNÍ DNO – důležité centrum našeho těla. Bez funkční a pružné základny se opravdu naše tělo neobejde.

4. lekce 12.3. – PLOCHÉ BŘICHO – souhra pánevního dna, bránice a hlubokých svalů břicha je klíčem k plochému bříšku. Návod jak zpevnit břicho i pro klientky po porodu či s rozestupem břišní stěny (diastázou).

5. lekce 19.3. – PÁNEV A KYČELNÍ KLOUB – mobilita a postavení pánve včetně uvolněných kyčelních kloubů má vliv na celou naši páteř včetně postavení hrudníku a hlavy. Správná funkce kyčelního kloubu je důležitá i pro naše kolena. Naše chůze bude o to ladnější.

6.lekce 26.3. – VZPŘÍMENÉ TĚLO – vybalancujeme své křivky páteře, aby se hrudník nacházel nad pánví a hlava nad hrudním košem. Jen tak nebude naše tělo přetěžováno.

7. lekce 2.4. – HRUDNÍK A ROTACE – elastická a rozpohybovaná hrudní páteř včetně žeber do všech směrů, rotace v segmentech, které jsou pro to určeny má zásadní vliv na náš dech, bederní a krční páteř a problémy s ramenním kloubem.

8. lekce 16.4. – RAMENNÍ KLOUB – mobilita, síla ramene a správné postavení lopatky a hlavice pažní kosti v denních, pracovních či sportovních stereotypech má vliv i na krční páteř či problémy s lokty, zápěstím, prsty.

9. lekce 23.4. – SILNÝ A FUNKČNÍ STŘED TĚLA – silný a funkční střed těla tvoří ochranu naší páteře. Rotace pánve a proti rotace hrudníku jsou klíčem i ke kvalitní chůzi, plochému břichu i s diastázou.

10. lekce 30.4. – CHODIDLO – funkční a silná klenba našeho chodidla tvoří stabilní základ našeho těla. Pokud nejsou funkční a pevné základy – nemůže dobře fungovat ani zbytek našeho těla.

11. lekce 7.5. – KOLENO A DOLNÍ KONČETINA – souhra funkčního chodidla a kyčelního kloubu nám stabilizuje koleno. Za problémy s koleny může postavení dolní končetiny od chodidla po kyčelní klouby. To se projeví i na postavení pánve, hrudníku a hlavy.

12. lekce 14.5. – RUKA – i naše dlaň má klenbu a bez ní to opravdu nejde. Naučme se jak opět zaktivovat klenbu dlaně a jak používat celou horní končetinu v denních a pracovních stereotypech – ruka k ústům, na počítač, volant, nošení břemen.

13. lekce 21.5. – FASCIE V POHYBU – Fascie je důležitá součást našeho těla, která byla dlouho opomíjena a považována pouze za výplňový materiál. Dneska se už ví, že tato prostorová 3D síť v našem těle vše propojuje a spojuje. Slouží i k tomu, aby jednotlivé vrstvy po sobě klouzaly a my se mohli volně a ladně pohybovat. Je důležité je udržovat hydratované a pružné. Hydrataci zajistí pěnový válec a pružnost 3D pohyb. Nesmíme zapomínat ani na schopnost akumulace kinetické energie, která pomáhá našemu tělu šetřit energii.Naučíme se JAK na to. 14. lekce 28.5. – NAUČME SE CHODIT – propojíme celé tělo od chodidla, kolene, kyčle přes rotaci pánve a proti rotaci hrudníku po rameno a hlavu. Naučíme se JAK na to, aby naše chůze byla ladná a v souladu s naší anatomií.

15. lekce – 4.6. – ŽIDLE – i v kanceláři si můžeme dobře protáhnout a zpevnit své tělo a využít k tomu židli.

Bude se vám to líbit

(text pořadatele)
Přidejte se k akci na Facebooku.

iCal