XV. Profesní setkání asistentek a sekretářek

mapa není k dispozici



Datum - čas
25.04.2019
7:30 - 15:30

Místo konání
Best western hotel Vista

Kategorie


Další ročník oblíbené konference pro asistentky a sekretářky je tady! Stejně jako předchozí roky jsme se i letos snažili vytvořit program, který přispěje k rozvoji Vašich profesních schopností a zároveň vás obohatí i v osobní rovině. Tak doufáme, že se nám to povedlo a na setkání se s Vámi uvidíme!

NA JAKÉ PŘEDNÁŠKY SE MŮŽETE TĚŠIT?
►  Jak zlepšovat spolupráci (vztahy i výsledky) s nadřízenými a kolegy (Mgr. Ing. Petr Mateřánka)
► Nastavení efektivní spolupráce mezi šéfem a jeho sekretářkou a umění prioritizace (Bc. Kristýna Stoklásková)
► Jak zdůraznit svou jedinečnost, vylepšit svůj vzhled i pohled na sebe samé (Ing. Dagmar Gabulová)

CENA
► Firmy a příspěvkové organizace:
2 900 Kč + 21 % DPH, cena celkem 3 509 Kč
► Pro 2 a více účastnic z jedné organizace:
2 600 Kč + 21 % DPH, cena celkem 3 146 Kč
► Neziskové organizace:
2 300 Kč + 21 % DPH, cena celkem 2 783 Kč
Cena zahrnuje: celodenní odborný program, 2x coffee break, oběd, materiály a doprovodné aktivity

Uzávěrka přihlášek je 18. 4. 2019.

Více informací: www.bit.ly/profesni-setkani

iCal
Jak se vám aktivita líbí?

Latest posts by rekval (see all)