Základy Marketštiny

mapa není k dispozici



Datum - čas
14.02.2019
9:00 - 15:00

Místo konání
Viva Ostrava

Kategorie


ZÁKLADY MARKETŠTINY

Chcete prodávat? Svůj produkt, službu, nebo „sebe“? Na internetu máte 3 vteřiny na to, abyste zaujali. Slovem. Obsahem. Takovým, který napíšete marketštinou: jazykem markeťáků a copywriterů. Webová marketština má svá jednoduchá pravidla, když si je osvojíte, bude vám obsah dobře sloužit. Začnete vydělávat, získáte více fanoušků, vaše jméno i myšlenky se budou šířit rychleji a líp. Více informací: http://www.perspectiverelations.cz/p/zaklady-marketstiny-aka-copywritingu-14-2-2019
________________________________________________
N O V I N K A 2 0 1 9 !

Datum a místo: 14/2/2019 od 9-15 h Viva Ostrava

Lektorka: Renata Ptáčníková z Perspective Relations

Cena: 2990 Kč

Rezervace: rlegerska@email.cz​​​​​​​
_________________________________________________
Chcete prodávat? Svůj produkt, službu, nebo „sebe“? Na internetu máte 3 vteřiny na to, abyste zaujali. Slovem. Obsahem. Takovým, který napíšete marketštinou: jazykem markeťáků a copywriterů. Webová marketština má svá jednoduchá pravidla, když si je osvojíte, bude vám obsah dobře sloužit. Začnete vydělávat, získáte více fanoušků, vaše jméno i myšlenky se budou šířit rychleji a líp.

Pro koho kurz je:

Markeťáci, píaristi, e-shopaři, blogeři, velitelé osobních nebo firemních webů: všichni sem!

Než našetříte na pořádného copywritera (prosím vás nekazte si web normostranami za 100 Kč), můžete si své stránky zatím hodně vylepšit sami. Zkrátka, jestli píšete, a marketštinu neovládáte, nebo v ní pokulháváte, jste tu správně.

Pro koho kurz není:

Pro zavilé obdivovatele vlastních textů, kteří nechtějí nic měnit
Pro gramatické volnomyšlenkáře (čárka sem, čárka tam, hlavně ať to mám)
Autenticita je fajn, ale na druhou stranu, když budete autenticky nudní uspávači hadů, nebo akademicky akurátní, nebude vás číst nikdo.

Psaní textů marketštinou se říká copywriting. Prodejní a prezentační texty: popisky webů, slogany, claimy, PR články, posty na sociální sítě. Marketštinu aplikujete všude. Nezáleží na tom, co prodáváte, ale jak to nabídnete. Všechno jde prodat, pokud tomu vy sami věříte. A především musíte věřit sami sobě a umět „prodat“ sami sebe, svůj pohled na svět, své dovednosti. Protože prodej není jen směna věcí za peníze, ale taky umění inspirovat ostatní a pomáhat tím, že dokážeme dobře sdělit a předat své hodnoty.

Hlavní body workshopu:

Jak psát:

aby vaše texty měly švih a spád
aby se k vám lidé vraceli
abyste upoutali pozornost
Jak:

Tvořit titulky, slogany a jiné highlihty
Psát konzistentně a strukturovaně
Vybrat správná slova
Jak trénovat vlastní kreativitu
Navíc se dozvíte:

Kdy je blbost vrážet peníze do PPC reklamy
Kdy se nevyplatí být na sociálních sítích
Kdy vám lépe než text zafunguje video
Jak a kdy publikovat
Kde čerpat inspiraci a kde se učit
A taky, že SEO copywriting je ZLO.
Kdo je Radka Legerska

Marketingová specialistka a copywriterka. Už víc než 10 let. Mění slova jiných tak, aby si mohli plnit své sny. Splňte si je taky. Pozn. Renaty: Sympoška a tvůrkyně velkých marketingových akcí s celonárodním dopadem, tak trochu šedá eminence a spolutvůrkyně zajímavých kampaní, marketingová koučka a (kámoška Renaty Ptáčníkové, která frčí na stejné vlně a míří na věci s podobným záměrem.)

Pro koho kurz je
Markeťáci, píaristi, e-shopaři, blogeři, velitelé osobních nebo firemních webů: všichni sem!
Než našetříte na pořádného copywritera (prosím vás nekazte si web normostranami za 100 Kč), můžete si své stránky zatím hodně vylepšit sami. Zkrátka, jestli píšete, a marketštinu neovládáte, nebo v ní pokulháváte, jste tu správně.

Pro koho kurz není
Pro zavilé obdivovatele vlastních textů, kteří nechtějí nic měnit
Pro gramatické volnomyšlenkáře (čárka sem, čárka tam, hlavně ať to mám)

Autenticita je fajn, ale na druhou stranu, když budete autenticky nudní uspávači hadů, nebo akademicky akurátní, nebude vás číst nikdo.

Psaní textů marketštinou se říká copywriting. Prodejní a prezentační texty: popisky webů, slogany, claimy, PR články, posty na sociální sítě. Marketštinu aplikujete všude. Nezáleží na tom, co prodáváte, ale jak to nabídnete. Všechno jde prodat, pokud tomu vy sami věříte. A především musíte věřit sami sobě a umět „prodat“ sami sebe, svůj pohled na svět, své dovednosti. Protože prodej není jen směna věcí za peníze, ale taky umění inspirovat ostatní a pomáhat tím, že dokážeme dobře sdělit a předat své hodnoty.

Hlavní body workshopu:
Jak psát:
aby vaše texty měly švih a spád
aby se k vám lidé vraceli
abyste upoutali pozornost

Jak:
Tvořit titulky, slogany a jiné highlihty
Psát konzistentně a strukturovaně
Vybrat správná slova
Jak trénovat vlastní kreativitu

Navíc se dozvíte:
Kdy je blbost vrážet peníze do PPC reklamy
Kdy se nevyplatí být na sociálních sítích
Kdy vám lépe než text zafunguje video
Jak a kdy publikovat
Kde čerpat inspiraci a kde se učit
A taky, že SEO copywriting je ZLO.

Kdo je Radka Legerska
Marketingová specialistka a copywriterka. Už víc než 10 let. Mění slova jiných tak, aby si mohli plnit své sny. Splňte si je taky.

(text pořadatele)
Přidejte se k akci na Facebooku.

iCal